Робота над проблемою

ФОРМУВАННЯ  пізнавальної активності учнів на уроках географії



 
Алгоритм роботи над  проблемою

 1. Вибір теми (проблеми) індивідуальної науково-методичної роботи:
 - ознайомлення з літературою;
 - ознайомлення з нормативними документами;
 - вивчення  педагогічного досвіду з інноваційної проблеми.
 2. Детальне ознайомлення з проблемою засобами літературних джерел:
 - складання картотеки літературних джерел;
 - виписки з літературних джерел;
 3. Уточнення теми і розробка  плану індивідуальної науково-методичної роботи:
 - обґрунтування вибору теми;
 - актуальність і новизна;
 - відбір актуальних методів та засобів пошукової діяльності;
 - формування мети та завдань роботи;
 - розробка календарного плану індивідуальної роботи.
 4. Впровадження інновацій у практику власної педагогічної діяльності.
 5. Аналіз та оцінка результатів індивідуального досвіду роботи над проблемою, формування висновків та пропозицій.
 6. Літературне оформлення роботи, звіт про отримані результати перед колегами.
7. Розробити  дидактичний матеріал, за допомогою якого можна організувати ефективну  роботу учнів, проконтролювати засвоєння ними програмного матеріалу.
8 Розробити   серію опорних конспектів, які містять короткий зміст навчального матеріалу до теми уроку.
9. Розробити схеми, алгоритми, опорно-довідковий матеріал з проблеми.

Немає коментарів:

Дописати коментар